مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:002024-01-16اجتماعي

توزیع و حمل بیش از یک میلیون لیتر آب برای حیات وحش منطقه میاندشت جاجرم


 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم از توزیع و حمل یک میلیون و دویست هزار لیتر آب برای حیات وحش منطقه میاندشت جاجرم خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی  رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم از توزیع و حمل یک میلیون و دویست هزار لیتر آب برای حیات وحش منطقه میاندشت جاجرم خبر داد.

احمد صفرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: افزایش فزاینده جمعیت علفخواران شاخص در پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم و کاهش نزولات آسمانی و خشک شدن چشمه ها باعث شد طی 9 ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و دویست هزار لیتر آب توسط تانکر و تراکتور به منبع های ذخیره آب منطقه میاندشت حمل شود وی افزود: آب از مهمترین فاکتورهای زیستگاهی در مناطق بیابانی و کم بارش است و عدم توجه به این موضوع می تواند آسیب جدی به پیکره حیات وحش وارد نمایید.

صفرزاده بیان کرد: طی سال جاری چند ساعت آب چاه موتور کشاورزی خریداری شده و حجم تانکرها و استخرهای ذخیره آب میاندشت به سه برابر حجم قبلی افزایش پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: تراکتورها و تجهیزات حمل آب منطقه میاندشت فرسوده و مستهلک می باشند و تامین یک دستگاه کامیون تانکر آبرسان از مهمترین نیازمندی های این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و حمل بیش از یک میلیون لیتر آب برای حیات وحش منطقه میاندشت جاجرم

توزیع و حمل بیش از یک میلیون لیتر آب برای حیات وحش منطقه میاندشت جاجرم